14 augustus 2017

Nieuwe, intelligente RAIS kachel met schitterend design

• Nooit was het makkelijker om in enkele seconden vuur aan te maken en een gezellige sfeer te creëren. De nieuwkomer in het RAIS kachelassortiment werkt op gas en u hoeft alleen op een knopje te duwen – KLIK – om te genieten van de dansende vlammen.

U steekt het vuur aan met één klik op de afstandsbediening of uw smartphone – en het is al even makkelijk om het warmer of minder warm te maken.

De nieuwe RAIS gaskachel biedt u precies wat u zoekt. Wil u een klein, gezellig vuur? Dat krijgt u! Wil u dat de kachel uw huis comfortabel verwarmt? Zet het vuur hoger en ook dat komt voor elkaar, zonder dat u brandhout moet hakken of as verwijderen!

De RAIS Viva L Gas gebruikt gas in flessen of wordt aangesloten op de gastoevoer.

Bovendien heeft de nieuwe RAIS gaskachel een uitzonderlijk schone verbranding, zodat u met een groen geweten het vuur kan aansteken en uw huis verwarmen.

- Zoals alle andere kachels in de Viva L-reeks kan u de RAIS Viva L Gas aan uw eigen smaak aanpassen dankzij de talrijke afwerkingsmogelijkheden. U kan kiezen uit verschillende hoogten, kleuren, handvatten en een waaier aan andere details. Om u bij die keuze te helpen, kan u de website bezoeken en met ‘RAIS Customized’ de vele opties uitproberen, vertelt Ann Charlotte Wellejus, marketing manager bij RAIS A/S.

Met andere woorden, dankzij ‘RAIS Customized’ kan u alle designopties ontdekken en aanpassen. Op die manier krijgt u de vrijheid om zelf uw favoriete kachel te ontwerpen.

De RAIS Viva L Gas wordt geleverd met keramische houtblokken die niet van echte te onderscheiden zijn. De blokken verbergen twee sproeiers die de intensiteit van het vuur regelen. Voor een kleine vlam volstaat één sproeier; als u het vuur hoger zet, treden beide sproeiers in werking.

- De kachel is bijzonder handig en gebruiksvriendelijk, en biedt de gebruiker een waaier aan opties, zegt Ann Charlotte Wellejus.

De RAIS Viva L Gas staat nu in de winkel.

VIVA L 100 Gas 3 mindre
    RAIS heeft een gaskachel ontworpen met een mooi afgerond design.

gas customized
    Ontwerp uw kachel online en kies uit de diverse kleuren, hoogten en een hele reeks andere opties.

RAIS JUNI 17 37
    RAIS JUNI 17 68

Gebruik de Viva L Gas als een efficiënte warmtebron of om een gezellige sfeer te creëren. Aan u de keuze!

RAIS JUNI 17 60
    Makkelijker wordt het niet: steek het vuur aan met een druk op de afstandsbediening!

Voor meer informatie kan u contact opnemen met

Ann Charlotte Wellejus, tel. + 45 96 21 11 06 of e-mail Dit E-mail adres wordt beschermd tegen spambots. U moet JavaScript geactiveerd hebben om het te kunnen zien.

Download foto’s hier