14 august 2017

RAIS har pakket en supersmart ovn inn i et superlekkert design…

• Det har aldri før vært så lett å tenne opp og lage hyggeild i ovnen på noen få sekunder. Den siste peisovnen fra RAIS drives nemlig med gass - og så er det bare: KLIKK!

Du tenner ovnen med et enkelt trykk på fjernkontrollen - eller på smarttelefonen - og så tenner du ovnen. Deretter kan du like lett skru varmen opp og ned.

Denne ovnen kan dessuten mye. Ønsker du bare å ha i gang i en liten hyggeflamme, får du den. Og har du bruk for riktig varme i rikelige mengder til mange kvadratmeter, er det bare å skru opp, så får du også det.

Og du slipper å bære inn ved eller bære ut aske.

RAIS Viva L Gas kan kobles til flaskegass eller rørgass.

Kommende nye eiere av denne frittstående ovnen til boligoppvarming kan dessuten glede seg over at den brenner svært rent.

- Vår nye gassovn byr på hele paletten av valgmuligheter som gjelder for de sirkelrunde ovnene i Viva L-serien: høyde, farge, håndtak og en lang rekke andre detaljer. Man kan prøve seg frem på vårt customizer-program på hjemmesiden, sier Ann Charlotte Wellejus, marketingsansvarlig i RAIS A/S i Frederikshavn.

Kunden kan altså sitte hjemme foran skjermen og leke med mulighetene for å finne frem til hvordan ovnen tar seg best ut.

Inne i Viva L Gas ligger noen keramikkstein som ser ut som brennende ved. Her finnes det to dyser. Den ene er i gang når det bare skal være en liten flamme, og begge går i gang når du skrur opp gassen.

- Dette er en ovn som det er utrolig lett å ha med å gjøre i hverdagen. Og som gir brukeren en rekke nye muligheter, sier Ann Charlotte Wellejus.

Ovnen er utstilt i forretningene nå.

VIVA L 100 Gas 3 mindre
    RAIS presenterer en sirkelrund, strømlinjeformet peisovn som brenner gass…

gas customized
    Kunden velger selv farge, høyde og en rekke andre detaljer - customizing online…

RAIS JUNI 17 37
    RAIS JUNI 17 68

Viva L Gas kan levere masse varme! - eller bare en liten hyggeflamme…

RAIS JUNI 17 60
    Lettere blir det ikke! Tenn opp i ovnen med et klikk!

Vennlig hilsen og flere opplysninger hos

Ann Charlotte Wellejus på telefon + 45 96 21 11 06 eller Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Bilder kan nedlastes her