29 juni 2018

RAIS Nexo – en absolut firkantet vedovn …

• Denne nyheten av en frittstående ovn er skapt til det ultramoderne boligbygget. Her er stilen modernisert kubisme, rene linjer og store flater og vinduspartier.
    - Nexo er en super enkel ovn som utstråler ro. Men så snart der er tent opp, vil flammebildet gjøre seg bemerket i hele rommet – de svært store rutene gir en følelse av åpent ildsted, sier Ann Charlotte Wellejus, marketingsansvarlig hos RAIS.
    Ovnen fås med glass til tre sider – men også til kun to eller en. Derfor kan den også passe inn i et hjørne.
    Som med andre ovner fra denne produsenten kan kunden customize Nexo selv. Det er mulighet for å velge blant seks farger, høyde, håndtak og en rekke detaljer.
    Ovner fra RAIS er produsert i Nordjylland og er kjent for den høye kvaliteten – det gjelder også forbrenning og miljødata. Restpartikler fra forbrenningen uttrykkes i gram pr. kg brensel – her er tallet nede i den helt lave enden av skalaen, nemlig 2,4, og det er derfor en meget miljøvennlig vedovn.
    Nexo fås med AirSystem, det vil si med separat lufttilførsel utefra. Da påvirker ovnen ikke inneklimaet i boligen. Det kan også velges til CleverAir, som via automatikk sørger for korrekt forbrenning i ovnen. Da må man ikke regulere på et luftspjeld selv.

nexo1
    Match din stil: RAIS Nexo fås i to høyder, og du kan selv velge farge, håndtak, høyde og mye annet
    nexo2
    Det store innsynet til flammene passer flott til den symmetriske og stilrene designen
    nexo3 Rene, minimalistiske linjer – uten å gå på kompromiss med hyggen

Last ned høyt oppløselige bilder:

Vennlig hilsen og flere opplysninger hos
    Ann Charlotte Wellejus på telefon + 45 96 21 11 06 eller Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.